MITAS XT-754 je klasický dezén pro zadní kola mimosilničních motocyklů určený pro použití v měkkém až středně tvrdém terénu s vynikající samočistící schopností. Schválen pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a evropské normy E75.
MITAS XT-754 je klasický dezén pro zadní kola mimosilničních motocyklů určený pro použití v měkkém až středně tvrdém terénu s vynikající samočistící schopností. Schválen pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a evropské normy E75.
C-11 Dezén pro přední kola motokrosových motocyklů vhodný zejména pro středně tvrdý až tvrdý terén. Konstrukce dezénu zaručuje optimální vlastnosti ve všech jízdních režimech.
C-19 Dezén pro přední kola motocyklů použitelný v středně tvrdém až měkkém terénu. Dezén zaručuje vynikající jízdní vlastnosti a samočisticí schopnosti. Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a EN, 80 % terén, 20 % silnice a pro Enduro F
C-10 Dezén pro zadní kola motokrosových motocyklů vhodný zejména pro středně tvrdý až tvrdý terén. Konstrukce dezénu zaručuje optimální vlastnosti ve všech jízdních režimech.
EF-07 Nejnovější typ dezénu pro sportovní enduro FIM. Konstrukce byla vyvinuta ve spolupráci se špičkovými jezdci sportovního endura. Dezén zaručuje optimální jízdní vlastnosti v nejširším rozsahu provedení.
Pneu Mitas E-10 je universální dezén pro cestovní enduro s vynikající samočistící schopností a skvělou kontrolou směru jízdy na měkkém i tvrdém povrchu. Cestovní enduro E-10 je vhodné jak na asfaltové silnice, tak i méně udržované cesty a do lehkého terén
MITAS E-09 DAKAR - moderní figurový desén pro pření i zadní kola enduro motocyklů. Velmi dobré jízdní vlastnosti na silnici i ve středně těžkém terénu.
Pneu Mitas E-10 je universální dezén pro cestovní enduro s vynikající samočistící schopností a skvělou kontrolou směru jízdy na měkkém i tvrdém povrchu. Cestovní enduro E-10 je vhodné jak na asfaltové silnice, tak i méně udržované cesty a do lehkého terén
Mitas E-08 nabízí moderní desén pro přední i zadní kola cestovních enduro motocyklů. Velmi dobré jízdní vlastnosti na silnici i v lehkém terénu, vysoký kilometrový výkon.
C-16 Dezén vhodný pro zadní kola motokrosových motocyklů vhodný pro kamenitý a velmi tvrdý terén. Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a EN 75, 80 % terén, 20 % silnice.